-I Won't Give Up-

Idag så kände jag mina första sparkar! det går inte ens att förklara.. sparkarna från kämpen inom mig.. kunde inte ens fatta det allt var så sjukt trodde jag inbillade mig först och kollade ner på magen, trodde att det som guppade var mina andetag så jag höll andan men det fortsatte att röra på sig, la händerna på magen och tryckte lite så började det sparka hårdare, det är nu allt känns verkligt, det kommer att komma ut en bebis! hur fan ska jag klara det? går inte att förklara hur rädd jag är.. rädd för allt, men mest för förlossningen, hur ska den rymmas?? för att ta sig ut? omöjligt... panik! 
längtar tills ultraljudet den 8:e april vill se könet! blir mycket lättare då och alla tjatar:] 
hoppas hoppas hoppas att jag klarar det här.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

mår du illa av graviditeten`?

Svar: jaa det gör jag! mest på morgonen
fannisbannis.blogg.se

2013-04-01 @ 13:29:31
Postat av: Va smart ;)

Tja ett litet tips är att försöka göra din blogg så stor som möjligt nu och blogga varje dag om din graviditet osv då väldigt många tycker att det är intressant att läsa om hur det går för en tonåring som är gravid . Du kan tjäna bra med extra pengar som kan vara välbehövligt då det ska räcka till en extra person ;) kämpa på Fanny , du kommer nog va en jätte bra mamma !

2013-04-06 @ 22:25:32
Postat av: Anonym

Jag har 2 frågor :)
1. Hur reagerade Anton när han fick veta att du va gravid?
2.Kan du göra ett video inlägg :)
Love your blogg! kram

2013-04-07 @ 09:24:19
Postat av: anonym

din blogg är as bra fortsätt blogga?:)

2013-04-13 @ 09:47:04
Postat av: Anonym

Fanny, jag LOVAR att du kommer att klara det här. Du äger, helt enkelt.

2013-04-17 @ 23:01:26
Postat av: Anonym

Är du och din kille fortfarande tillsammans?

2013-04-19 @ 22:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0