-HAVETS BOTTEN-

Försöker hålla hoppet uppe, men det är inte så lätt med allt.. som nyss när jag var sjuk och hade hög feber så handlade det inte bara om mig längre, förut så behövde jag bara tänka på mig själv men nu så är jag ju tvungen att tänka på lillkämpen också och började fundera över om det var farligt för bebi att jag hade så hög feber så ringde 1177 på sjukvårdsupplysningen och hörde om det var farligt och om det var något extra jag skulle tänka på, men det verkade ganska lugnt och dom sa att moderkakan skulle skydda. 
det är konstigt det här att behöva ta hand om sig själv för någon annans skull.. det är mycket att tänka på och MYCKET jag skulle göra om jag inte var gravid! skulle nog börja med att köpa 100 Redbull sen bara drickadrickadricka för guud vad jag saknar det.. förstår att det säkert låter töntigt men förut så drack jag energidricka hela tiden och det är svårt att vänja sig av med. Har tänkt några gånger om jag ska skita i att jag är gravid och dricka Redbull ändå men sen får jag dåligt samvete när mamma säger "tänk på lillhjärtat" för det tickar redan mycket fortare än vad det gör på mig. nu sköter jag kroppen mycket bättre än innan inte för att jag tänker på mitt eget hjärta när jag dricker energidricka men för att jag måste tänka på någon annans liv. 


just nu så håller jag på att gå igenom massa bebiskläder från när jag och brorsan var små.. 
sjukt att man varit så liten. 

 
 


jag var en ballerina när jag var liten:]




 









 
 
 



 


magen växer och känns som att den blir större dag för dag O.o bebisen e en tjockkis
jag tror att vi kommer få en pojke, men man kan ju inte vara helt säker, könet är det första ja kommer fråga på nästa ultraljud (a).

(btw sämstaa kvallan på bilderna men orkade inte fixa kontrasten på dom) 

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Christoffer Pettersen

Det är jätte bra att du tänker extra på vad man kan och inte kan göra när man är gravid och att du tar extra hand om dig :)You go girl! :)

2013-03-04 @ 21:26:03
Postat av: anonym

hur kom du på att du va gravid eller asso hur upptäckte du det?:)

2013-03-10 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0