-frisk igen-

heej! nu så är jag frisk igen känns grymt skönt :D har inte mycket alls att säga idag, det enda är typ att jag låter er veta att jag lever och att jag kommer börja skriva igen, förhoppningsvis :) fan blir sjuk så ofta..! men nu är det bara förkylningen som är kvar. 

om ni kommer med något bra tips på vad jag kan prata om så kanske jag gör ett videoinlägg imorgon:) 
fast fråga inte om hur jag fixar mitt hår igen för det vet jag redan att ni vill att jag ska visa, och det kommer jag göra! men det är ju bäst att göra när jag just har duschat så jag kan visa från grunden och det tar ju ett tag så får väl göra det när jag har tid vid något bra tillfälle :) 


harebääst!:D

pusshej//Fanny♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera nångång fjortis!

2012-10-29 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0