- SHE HOLDS A KEY-


Heeeeej:]
har just tränat litegrann och målat naglarna:) fick bli rosa med silverglitter dom ser ut som julgranskulor men det passar ju perfekt nu till vintern:D funderar på att städa mitt rum så att jag kan julpynta.. men det är ju så att jag tycker att min rum passar perfekt som klädhängare även fast jag har 3 garderober.. men om ja sprider ut dom i rummet så vet ja vart ja har dom:] men blir mysigt när jag har städat så jag kan pynta rummet med min rosa adventsstake och min glittertomte! :D 

Titta vad annorlunda jag ser ut på den här bilden!
haha världens Bitchmin och piercingar i ansiktet småsaker kan göra stor skillnad ibland, tycker jag själv iaf(a) 


pusshej//Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0