-I'll be rockin' on my babe-


hallåå! :) 

Påväg hem från skolan träffade jag en gammal kompis jag inte träffat på länge så stannade och pratade med han ett tag, om livet och hur mycket mitt liv har förändrats sen sist.. så det var trevligt att höra hur bra allt blivit för honom med! :) men iallafall skönt att komma hem har typ ingen lust till någonting när det är så kallt ute, men just nu sitter jag och ser på Pretty little liars en serie jag följer tycker att den är bra för att det händer alltid någonting i serien man hinner inte bli uttråkad, så det är bra tidsfördriv. 
Fast om ja ska tipsa om en bra serie så är det One tree hill för den är grym! :D 

Det här händer typ vaarje gång... när man är trött på morgonen är det hur jobbigt som helst att sminka sig för ögonen vill bara stänga sig och sen när man ska försöka spärra upp ögonen så blir det så ljust att man nyser och sminket far ut över hela ansiktet.... 




pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

du har grymt fint hår måste jag säga! :)

2012-12-13 @ 16:49:01
URL: http://mollyhjertalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0