-SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN-

Postat av: Christoffer

Vad heter den bästa och trevligaste skåningen du känner?


svar: christoffer såklart? ;) 

Postat av: Brad Pitt

Vad tycker du är mest sexigt hos en kille?

svar: magen! 

Postat av: fitim

var boru?


svar: Umeå! :)

Postat av: adolf

Hur fick du så nice röv ?

svar: haha jadu.. kommer inte på något bra svar alls, tyvärr

Postat av: okänd

hej snygging vill du ha sex

svar: näe, för det första hur skulle jag veta när du är "okänd" ? och för det andra så har jag pojkvän :)

Postat av: chrille

hm, vad är viktigast med en killes utseende ? muskler lr vadå


svar: nej det är personligheten! viktigaste är att killen är snäll! och inte blir sur för ofta.. för typ ingenting (a) 

Postat av: ahmed

tjo vilken storlek är de på dina bröst?

svar: eh...

Postat av: ellen

Varför gjorde du och anton slut först?

svar: jag vet inte riktigt, komplicerat detdär.. (a)

Postat av: Fredde

vad är du mest rädd för/värsta känslan?

svar: typ spindlar och mörker:]
värsta känslan skulle nog vara att bli instängd i ett trångt mörkt rum, då hade jag helt klart dött av panik.

Postat av: Simon

hmmmm..... Vilken ögonfärg/vilka ögonfärger tycker du är snyggast på en kille?

svar: jag brukar ha lätt för att falla för killar med bruna ögon! tycker det är sjukt snyggt.. men min pojkvän har inte bruna ögon, men dom är ändå helt underbara:] så det är olika vettu :)

Postat av: adam

Hur ser din drömkille ut?

svar : heheh.. tänkte säga: som Anton, men det skulle låta så fjantingt, 

så här har vi dom! 
: Orlando bloom---> 

och Channing tatum! 

inte helt fel vaa:]

Postat av: JENNIFER WASSERMANN

* Vad vill du jobba med när du blir stor?
* Kan du visa hur du fixar dig på morgonen med hår och smink? :)
* Beskriv dig själv med 5 ord

svar : * tro det eller ej men fakitkst dagisfröken! tycker ungar är så gulliga om dom brukar oftast tycka om mig:] eller barnmorska, eller frisör.. vet inte riktigt om jag ska vara ärlig! (a) 
* klart jag kan! :) 
* hmm.. fan vad svårt, 5 ord.. för det mesta ganska snäll, omtänksam (försöker alltid få andra att må bra) rolig, sämst humor, galen, skrattar mycket! haha det är typ det jag kommer på xD

Postat av: Moa

Va tycker du om Anton brändström?

svar : jag tycker han är världens bästa, finastee, underbar som fan, min bebii, älskling, snygg! , omtänksam, bästa pojkvän♥

Postat av: hemlig

Skulle du kunna vilja va tsm med mig (A)

svar: haha hur skulle jag kunna veta när du är hemlig?

Postat av: hemlig

Skulle du kunna va tsm med mig?(A) 
Du ha en Jättefin rumpa

svar: samma som innan. ingen aning.. 
tack så mycket.

Postat av:

har du spelat in en porrfilm med ditt ex? 

svar: haah ja men om man kan kalla det porrfilm de vette fan. skulle aldrig göra en seriös porrfilm ellerså.

Postat av: Micke

Hur känns det att vara så snygg?

svar: aww! tycker inte att jag är snygg om jag ska vara ärlig, men klart det känns hur kul som helst när folk kommenterar något snällt! :) då känns det roligt!

Postat av: mio

Hur är läget? XD

svar: as bra! :D hur äreee själv? :)

Postat av: hemlig

hej, vad är det mesta du vill ha av en kille? hans uppmärksamhet eller hans pengar/kärlek?

svar: helt klart kärlek!

Postat av: Andreas

Vaken eller naken? :)


svar: vaken och naken? ;) 

Postat av:

varför festar du i mjukisbyxor? 
hur många har du haft sex med?

svar: haha det gör jag inte. har hänt 1 gång när jag "förfestade" hos en kompis sen hade det just tagit slut med min kille så jag var sjukt deppig och dom försökte få mig glad så då satt vi och sjöng sing star! om du har sett någon bild på facebook :P sen bytte jag om och drog ut. 
7 stycken.

Postat av: N.H

Spelade du in en porrfilm med ditt ex rickard?

nej inte rickard.

Postat av: oscar

hejsan fanny. jag undra om det skulle va möjligt att få veta din hemlighet på vad som gör dig så vacker?.

svar: awwww!!! :] kommer inte på nått :(:( men tack för din fina kommentar!

Postat av:

Skulle inte du kunna visa i någon video hur du får ditt hår så himmla perfekt? :)

svar: ååh så söt :) visst kan jag det!

Postat av: Hemlig beundrare!

Hur lång är du? :)



svar : typ 164-165 :] 

Postat av:

Bästa och värsta sexminnet och när blev du av med oskulden???

svar : hmm skulle bli för långt om jag förklara 2 långa historier.. men jag var 12 iaf.

Postat av: -

har du lätt eller svårt för att bli kär?

svar : jag har nog ganska svårt för att bli kär! men när jag väl blir det så blir jag riktigt kär.. 

det var allt ! :) så nu kanske ni vet lite mer om mig (a) ska iallafall dra nu men ni får ha det bässt!!:D 




pusshej//Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Fanny!! Tack för en intressant och lite skrämmande läsning.....Nu har jag två följdfrågor som jag skulle uppskatta att du kunde svara på i ett inlägg :)

Fråga 1. Hur fick du ligga när du var 12???? Var det våldtäkt av en gammal gubbe i min ålder kanske? Har nämligen en dotter som går på CH så därför vet jag hur du såg ut när du var 12. NOT PRETTY!!

Fråga 2. Skulle du kunna lägga ut en teaser från din så kallade sexfilm?? Skulle vara intressant att se. Tack på förhand! Inget illa menat, bara uppriktiga frågor. Du har blivit väldigt vacker på senare år! Läser ofta din blogg, så keep up the good work!!!

2012-04-14 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0