-God morgon-

just nu så sitter jag på lektion och är huur trött som helst! ska skriva "God times - Bad times" men kommer inte på något alls, kommer inte på några speciella "bra tider" att skriva om eller har väl hänt bra saker.. men mest småsaker som inte känns värt att skriva om och mina "dåliga tider!" är inte heller saker jag vill nämna och lämna in.
såå nu känns det bara som att jag sitter här och kollar på klockan.. försöker att få tiden att gå, för vad skulle jag skriva? har heelt hjärnsläpp, är för trött helt enkelt, känns som att jag hade velat skriva : mina Bad times, händer här.. när jag är i skolan, då är det som värst. men aja bara några månader kvar och snart så är det påsklov! 
jag och patricia får påsklov på onsdag, så det känns bra :) egetligen så skulle vi få det på fredag men dom 2 sista dagarna är typ friluftsdagar eller vad det heter och dom behöver nog inte vi gå på eftersom att vi har inte med idrott på vårat schema. ajja nu ska jag sitta och fortsätta försöka att hitta på något vettigt att skriva, önska mig lycka till eller håll tummarna för mig eller något:]
harrebäästt!!:D





pusshej//Fanny 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna visa i någon video hur du får ditt hår så himmla perfekt? :)

2012-04-02 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0