BILDBOMB!;D

heeejsann;D nu så sitter jag här i min ganska så osköna stool faktiskt.. ååå ja saknar patricia :( men ja har inte vågat ringa för hon kanske inte kan snacka å då kanske ja förstör hennes rööst :o hon har ju opererat halsmandlarna nu.. om du ser dehär så kommer sen hälsning till dig : hoppas  verkligen att du mår bra och att du kommer till skolan snart, älskar dig :*<3 , jaja men idag har ja haft en döötråkig daag på skolan.. fast ja har snacka lite med några av mina klasskompisar idag faktiskt för första gången på huuur länge som helst å vi spelade fia med knuff på rasten:] hahha gamla minnen.. klara vann och jag kom 2:a (A) och lina 3:a tror jag sen selihom 4:a.. men de är bra de oxå för de är min fabbosiffra :D hahah men sen så när ja kom hem så tog ja bah de lugnt sen så va ja tvungen å gööra ngn trååkig no läxa:( buhu.. men aja jag va duktig iallafall men den skulle egentligen vara inne för typ 2 dagar sen? aja nu så ska ja drra;D harebäässt;D
















pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: fannyy

gillar din blogg! ;d

2011-02-03 @ 23:16:59
URL: http://moaafannyy.blogg.se/
Postat av: lina

du skulle ju ha vunnit tyck ja! du var den enda som var snäll och inte knuffa ut nån hih:]



synd att vi har tappat kontakten så pass mycket fanny, du är verkligen jätte snäll å fin person!(a)

2011-02-04 @ 23:32:25
URL: http://www.sehliin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0