-23:e december-

Heeeeeejj! :) idag så är det den 23:e december alltså dagen innan julafton, känns ju kul förutom att det typ inte finns ngn snö (a).. idag är ärligt den första fredagen på väldigt länge jag ska sitta hemma och se på film med mamma istället för att fara ut:] men den här julhelgen så kändes det allmänt självklart att stanna hemma med familjen(a) hahha.. aja så nu har jag sjukt tråkigt och är gaaalet mätt åt nyss pizza fast jag egentligen hatar pizza.(a) aja sitter här och har försökt hitta bra låtar på youtube eftersom att min tid på spotify har tagit slut! :O :( :( 
hahah hitta en ganska kul översättning på danza kuduro också^^ 




haha aja ska dra hareebässt!:D








pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: nichch

va är det för skor du har där? och vart köpte du dom? =) puss

2012-01-17 @ 20:09:05
URL: http://nichch.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0