SA JU ATT HJÄRTAT VA TRASIGT.

Hejj, vad ska man säga? idag mår jag då fan inte bättre för att min "bästavän" patricia har också lämnat mig.. så inte bara Rickard.... iallafall idag när jag satt hemma och grät (carebox) på den så fick jag förjääävligt ont i hjärtat och jag typ bara vek mig och jag kunde inte stå upp jag hade så jävla ont att jag blev alldeles blek i ansiktet och började kallsvettas... jag trodde fan att jag skulle dö! så att efter typ en kvar låg jag bara och skrek så då skjuttsade mamma och pappa mig till akuten... fast efter ett tag där så gick det över och det kändes bättre krampen hade släppt, var bara allmänt HEARTBROKEN... visste inte ens att man kunde vara så ledsen att hjärtat tog skada sådär... av allmän ångest och svek... aja. vill bara ha tillbaka min älskling (Rickard) skulle fan göra VAD som helst.. hoppas jag mår bättre snart.



harebäst.

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas allt är bättre snart

2011-08-18 @ 11:26:07
Postat av: Anonym

så du åkte in på akuten för en attack av panikångest?

2011-08-18 @ 21:54:14
Postat av: per

asså varför cuttar du dig e ganska omoget fjortis (A)

2012-02-07 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0