-DET ÄR SÅ TOMT HÄR UTAN DIG-

Heej bloggen! nu tänkte jag komma tillbaka en stund och börja blogga.. jag vet faktiskt inte varför, kanske för att mitt liv håller på att falla eller för att jag har tråkigt? hmmm... aja det här sommarlovet var bra och jag har haft mke roligt tillls.... min kärlek mitt allt mitt liv min pojkvän lämnade mig.. om jag ska vara ärlig så vet jag fan inte hur jag ska klara mig utan honom, det känns fan omöjligt... han dumpade mig tydligen för att jag inte kunde lita på honom då.. och vad ska jag säga? det var så jag tvekade jag hörde mke rykten och visste fan inte vad jag skulle tro osv... men jag ångrar det mest av allt, det var nog mitt livs störa misstag. låter det som att jag överdriver? tro mig det gör jag inte... jag är verkligen gaalet ledsen över allt.. jag skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka! jag har patricia men mitt livs störa kärlek är borta. och nu tänker ni nog såhäär : men ööööh vadfaaan tror du att man vill höra om hur misslyckad du är och att du fuckade up ALLT med din kille.. nä det tror jag inte men kände bara att jag var tvungen att skriva av mig någonstans.

aja tillbaka till verkligheten,

igår så var jag med patricia hon skulle komma till mig och försöka få mig på bättre humör så vi drog till stan och skulle se om vi kunde hitta på ngt skoj, då träffade vi sebblub (BLUBBEN ) heheh.. och då var han också lite smådepp och då bestämde vi oss för att leta fest! haha på en söndag! för att jag kände att det kan verkligen inte bli värre så skit samma om jag får utegångsförbud i hela mitt liv när jag blir busted bryr mig inte om jag ändå inte får vara med min rickard, då så hittade vi en kille som skulle ha fest i vännäs hhaha men först drog vi hem till mig och hämtade mina högtalare och min bas :).. .första smilisen på asläänge WIIIHOO..-.- nä men sen när vi fick lite alkohol i kroppen såå vart det ännu värre för då ringde jag rickard och grät , helvette att jag var tvungen att ringa och skämma ut mig, då får ja ju verkligen inte tillbaka min babe.. aja intresseklubben njuuter nu. heh aja om ngn ens orkar läsa det här så förlåt för detta inlägget , jag ska skärpa mig.. lovar!

nu kör vi med en bildbomb känner jag.

Innan jag slutade le!










faceee...

min hårboll diva,


















rättvik 2011!






















aja nu ska jag dra.... harebäst.

pusshej// Fanny♥

-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0