tjjuu<3

hejjs alla<33
idag har jag inte gjort så mycke typ skola som vanligt..
men sen efter skolan va jag med bäver ;D de va ju kul men fett kallt asså jag höll på att dö om man ska va ärlig.. kände mig som en isbit.. haha men sen då jag kom hem vare middag ;p
men asså jag taggar helgen som saaatan! ska vara med pattis och klara dom ska sova hos mig<3
men ja tror att gh och bäver också skulle vara med oss och då blire ju också niice<3
men då ska vi typ smita ut mitt i natten och bara lägga oss på en kulle kolla upp mot stjärnorna och bara snacka asså ååh vad kuul vi kommer ha haha hoppas inte mamma läser min blogg nu som jag vet att hon gör ibland haha för att nu skriver jag ju att vi ska smita ut men vi ska ju ändå inte göra ngt dumt bara prata och så ;p
men nu ska jag typ soova skola imorron :( men hare bäsT!<3

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: ..

kan inte du kanske lägga in en bild på erat klassfoto?:)

2009-09-26 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0