svar..

oskuld??

:ja jag är oskuld ;p


rökr/dricker du?(;
festar du ofta?
vem är din bästavän?
hur länge har du bloggat?
favorit blogg?
vem hatar du?

:nej jag röker inte och dricker inte heller ;p
jag festar inte ofta ;p
har ingen bästis..
jag har inte bloggat länge..
min favorit blogg är typ kissis..
jag hatar ingen ;p


vem äre du gillar? =]

ersbodabäver på apberget ;p :]

tycker du att du är fjortis?(:
lr asso har nån tiep sagt de till dej?
ja tycker iaf att du är fett med fin!! :D
spec dina ögon!

nej jag tycker inte att jag e fjortis.. men de finns andra som tycker de ja..
tacck,

WAZAAAP LIKSÅÅÅWM?;) btw najs blogg

vet inte om de va en fråga men tack ;p

VART KÖPER DU DINA KLÄDER? me laajk

asså de är olika men jag gillar gina tricot<3

anser du själv att du sminkar dig mycke?
tkr du om ditt utseende?
favofitfärg?
favoritklädsel?
favoritglass?

jag tycker inte att jag sminkar mig fööör mycke ;p
jag tycker inte om mitt utseende..
favorit färg: ROOSSAA!<3
jag kan inte säga favorit glass för jag gillar inte glass..

biter du på naglarna?:]

nää, jag biter inte på naglarna :)

ålder?
oskuld?
bästa kompis?
bästa förälder?

jag e 12 född sent på året..
ja e oskuld ;p
har ingen bästis;p
gillar både mamma och papii lika mycke ;p

fin blogg:P

kanske inte ngn fråga men tack;p

shoo snygging:

ingen fråga men hej ;p


hoppas du vet vem jag är hihi ;)

haha de vet ja inte ;p


Vet dina föräldrar om att du lämnar ut efternamn och bilder på dig själv på internet och att du har en blogg?

ja de vet dom..

vem är du kär i??

hihi ersbodabäver på apberget ;p

Är det suspekt om jag och en kompis konstant går in i skogen och kommer sedan tillbaka med blåa tungor och håller varandra i hand? O_o

haha va ?

tycker du att du är snygg?

nejj!

vem är din bästa kompis?
vem va den senaste du va tsm me?
(om du har de)
sommar/vinter?
chips/ostkrokar?
cocacola/fanta?

ingen
adam heter han men e inte tsm me han nu..
såklart soommaar :)
chips ist för ostkrokar
cocacola ist för fanta ;p

hejhej jag undrar idol?
Favorit film och favorit färg
<3<3<3

min idol är akon :)
favvo-film är crossroads ;p
favvo-färg ROOSSSAA<3

mat?
e du ihop?
vem e du kär i

tacos :)
ja :)
ersbodabäver på apberget<3

favvofilm?
Vart köper du mest kläder??
<33

favvofilm e crossroads :)
gina tricot<3

Vilken är din favvorit blogg?
Hur många besökare har du per dag?

favvoblogg e kissis :) '
olika :)

vem äre du gilla dåe?:]<33

ersbodabäver på apberget :]
<3


de va alla frågor och svar.. hare bäsT<3!

pusshejj//Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0