<3..
hejjsan bloggen!<3
jag är typ alltid trött nu så orkar inte skriva så ofta..
men idag så har typ allt varit lite faaiil jag började typ bråka med pattis.. jag säger inte vad de handlar om för att de vill hon säkert inte,, men iaf jag blev bara sur och besviken för att jag bryr mig om dig"
och de gör klara också så att de va inte så kul de ni gjorde menmen gjort e gjort..
sen när vi hade slutat så var jag med klara<33 vi åkte till stan och sög in helium eller hahah hur de nu stavas men de va fett kul för att min röst blev helt cp ;p
men sen blev de tråk på stan så vi åkte hem  :)
men klara va tvungen att åka hem och äta för att hon skulle på disco skulle också dit men har utegångsförbud
men jag behöver inte säga varför..
menmen idag såå ååt vi tacooss<3 älskar dee!
juste innan jag ska draa måste jag bara säga att jag älskar dig klara johansson men jag tror inte att du läser de här men jag får väll hoppas asså du gör mitt liv värt att leva!<3 kommer alltid älska dig<33!
men nu ska jag draa hare bäsT<33!

pusshejj//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: klara

älskar dig oxå gmn!

2009-09-26 @ 00:44:25
Postat av: melicia

super fin blogg!

2009-09-28 @ 19:44:08
URL: http://onlymeelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0