hellööw<3

hejsan bloggiisen<3
fett drygt so vanligt att gå upp TIIDGIGT menmen man måste ju gå i skolan...
idag åkte vi till kärleksviken.. de va typ meningen att vi skulle bada men de va såå jäävla kallt ;p
men några badade iallafall :)
sen va de några aktiviteter på stranden.. inte så kul men värt att skolka nää ;p inte andra dagen iallafall lixoom :)
men efter skolan så va jag med typ gh , bäver , sebbe och nån till på stan nice nice :)<3 hihi sen kommer bilder på dom :)
men efter stan så drog vi till campingen vi skulle hoppa på den dära saken men jag tyckte de va ganska pinsamt så jag hoppade inte så mycke haha<3 men sen efter campingen åkte jag hem för att vi skulle äta :) vi åt pizza fett nice , de finns faktiskt pizza utan kött och de e fett gottt :)<3
menmen nu ska jag bara chilla och hare gött men hare bäsT<3

pusshej/Fanny<3


Kommentarer
Postat av: HAHA

sebastian ser ut som en bög xD

2009-08-24 @ 19:34:42
Postat av: Anonym

ahhaahhhah

2009-08-24 @ 21:54:18
Postat av: ...

sebastian ser ut som en bög ;D

2009-08-24 @ 21:54:25
Postat av: pam

haha GH

2009-08-24 @ 21:55:27
URL: http://ppamelalima.blogg.se/
Postat av: anna

hahha 2 ålidhemmare !:)

2009-08-26 @ 21:04:33
Postat av: Jennie

Seriöst!!!??

Ja va fan me då! och du TOG KORT PÅ MIG MEN LÄGGER INTE UT OCH SKREV INTE ATT JAG VA ME!! ville du va ensam tjje och va cooool eller!!?? Seriöööst så jävla omoget! Men min kille kan du lägga ut! -.-

Fu** YAH!

2009-10-12 @ 18:33:51
URL: http://skumgodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0