<33

heej älsklingar <3
idag så gick jag upp tidigt som vanligt :( menmen inte deppa jag måste vänja mig <3
men iallafall jag pallar inte skolan första veckan och proov ? jag fååår daammpp!
men okej inte tänka på skolan nu Fanny ;p
efter skolan så åkte jag till stan med pattis och de va ju fett kul :) först tjockade vi oss på frasses sjuukt gott men jag fick ont i magen så jag orkade inte äta upp allt.. sen så gick vi bara runt tills vi bestämde oss för att gå in på ungdomsmotagningen.. när vi va där snacka vi lite med en tant för att pattis skulle fixa en grej ;p men iallafall sen så frågade hon om vi ville ha komdomer haha varför inte så vi fick typ 7 var haha bara pinsamt att jag berättar om de här men finns inget annat att skriva :( <3 osså är jag typ jätte sur för att jag har tappat bort den dära grejen till kameran så att man kan ladda över bilderna på datan hihi men hittar den nog snart de är bara jag som är lat och inte orkar leta men that´s me hihi..  juste har köpt ett jätte fint lås till mitt skåp på skolan haha de är ROOOSSAA<3
menmen ska dra nu hare bäsT!<3

pusshej/Fanny<3

Kommentarer
Postat av: Melicia

Fin blogg du har!:) Hur länge har du haft den?

2009-08-26 @ 20:16:44
URL: http://onlymeelicia.blogg.se/
Postat av: Melicia

Lägeret var as kul eller hur!:) Hoppas vi ses på nästa läger också:)

2009-08-27 @ 19:04:07
URL: http://onlymeelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0