-♥-

Heej! idag så har jag inte gjort så mke.. slutade klockan 12 och då for jag hem till patricia och hennes 2 inneboende Julia och Simon.. :] och då bestämde vi oss för att färja simons hår svart... punkt slut. hahah alltså det är typ det ända som har hänt idag.. har typ verkligen ingenting att blogga om egentligen för när det inte händer nått det är då jag har tid att blogga och när det händer massa kul så har jag aldrig tid:] men ska försöka att skriva så ofta jag kan eftersom att det är många som stör sig på att jag slutar skriva hela tiden(a) aja! påtal om färgning såå är det gaalet drygt när man får utväxt på hååret.. det är typ det värsta med att vara blond sen när man färjar för mke så slits håret så då får man göra ett val.. slietet hår eller ful utväxt :P mitt hår är så konstigt också för när jag föddes hade jag svart hår sen när det började växa fick jag blont hår sen vart det ljus/guldbrunt och då färjade jag det svart sen så färjade jag det blont och efter det så fick jag SVART utväxt!! O.o 

<--------- titta här så fattar ni vad jag menar! funderar faktiskt på att färja håret brunt men då får det nog bli efter sommaren :)

aja har typ inget att säga så nu ska jag dra harebäst!:D 



hahah julia fick mig att få den här på hjärnan idag också!:]




pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera snygging!!!!!!!!!! :D

2012-02-02 @ 23:47:30
Postat av: ehh

Du ska inte visa bhn lite mer??!

2012-03-03 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0