Hela gänget kommer till festen, to have a good time.

Idag har jag inte gjort så mke det är väl det man ser på bilderna (a) 
först så har jag varit i skolan sen så har jag varit på stan med patricia:)! 
skulle egentligen bli så att jag skulle leta efter julkappar men istället så kollade/provade jag massa snygga underkläder.. hahah(a) sen så testade killarna några morgonrockar också! haha;))) aja har inget att säga så varför låtsas och babbla på om ngt skit tråkigt?! haha det tänker jag inte göra så här kommer väärsta BILDBOMBEN!



Nu kommer min dag i bilder!
först så kommer en bild från imorse. 


hahhahah skolan....


Patricias bil påväg till stan:

















sen så öppnade vi fönsret och då kan ja lova att håret börja blåsa och håret vaknade till liv och gjorde lite som det sjäv ville ! 

















stan: 

hahhaah Blubben och Simon testade morgonrockar :]





påväg hem.


hahah vart väldigt många bilder idag:P aja ska dra nu hareebässt! ;D

pusshej//Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0