Heeey!<3

helllu allla<3
idag ska jag vara med älskade pattis igen<3
vi ska bah chilla sen senare på kvällen så ska vi på disco :D kommer säkert bli fett kul eller vi får väll hoppas de iaf ;p men asså nu har jag lite ont i skallen och mår lite illa :( men jah hoppas att de blir bättre sen för att jag ska vara med pattis och jah skaa på disco! ;p
assså de känns fett jobbigt att skolan börjar snart /:  jag vill ha loov i 1 månad till eller mer ;p
just nu så går de inte bra alls för mig i skolan :/ de suger , men jag ska faktiskt bli duktig nu och jag ska tvinga pattis också att ta skolan på allvar asså seriöst de e våran framtid som står på spel..
men jag tänker iallafall bli pluggis ;p ahha sen blir jag ännu mer nördig när jag skaffar tandställning men då kommer jag juh typ få niice tänder sen så de är ju värt de.. ;p
jaa.. men nu så ska jah gå och göra lunch ;p ni får hare bäst!<3

pusshej // Fanny♥

 <----- pattis<3

 <---- me..

Kommentarer
Postat av: Sandrus

okaaaay :)

2009-10-30 @ 11:49:56
Postat av: abbe

ok



(supp)

2009-10-30 @ 11:53:29
Postat av: Anonym

vad ska du få för tandställning???

2009-11-05 @ 19:11:58
Postat av: tegs gangster (a)

fan vilket ego du är du tar typ hur jävla många bilder på dig själv som helst jag hatar dig ! sen tror du att du har stora bröst men du har platt ! gå och lägg dig"!

2009-11-11 @ 15:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0