-Välkommen vecka 15-

Igår gick jag in i vecka 15.

första bilden är från innan jag vart gravid, och andra bilden är från förra veckan (vecka 14) så jag tycker att man ser ganska stor skillnad, och när man ligger ner kan man känna precis hur bebisen ligger, min bebis tycker mest om att ligga på vänster sida! 



ser ni att det putar ut lite mer på vänster sida? man kan iaf känna det! 






tänkte svara på några frågor också: 

anonym
IP: 213.66.46.206

hur kom du på att du va gravid eller asso hur upptäckte du det?:)

svar: jaa det var väl för att mensen var sen, och eftersom att jag åt p piller så brukade jag alltid få mensen när jag åt dom gröna sockerpillrerna, men den kom aldrig.. jag mådde väldigt illa och spydde mycket tidigt på morgonen, så jag gjorde ett graviditetstest som visade positivt! 

Anonym
IP: 83.219.216.59

Kan du inte berätta lite mera? :) 
Hur har dina föräldrar reagerat? Stöttar dom dig? 
Hur har Anton reagerat? 
Har du tänkt något mera, kanske funderat på namn eller något sånt? 
Lycka till! :)

svar : 
mina föräldrar reagerade väl som vilka föräldrar som helst skulle ha gjort när dom fick reda på att sin 16:åriga dotter var gravid, kan inte säga att dom blev glada direkt, men det är aldrig någon som har försökt tvinga mig till abort! och när jag bestämde att jag skulle behålla det så fick jag stå vid det beslutet och jag tycker att mamma stöttar mig och vet att hon kommer finnas där. 

namn.. har väl inte funderat så mycket det är mest dom i min omgivning som kommer med namn, mamma brukar komma med namnförslag dagligen men tycker det är så svåårt... Milo är ett namn jag tycker är jättegulligt, eller Melwin, och Eddie, flicknamn så har jag funderat på Nicole, Nellie, Angelina, Emily, men det är jättesvårt så ni får gärna komma med namnförslag! :)






pusshej//Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Du svarade inte på hur Anton reagerande? Och vilken vecka upptäckte du graviditeten?

2013-03-11 @ 21:00:38
Postat av: mup

asså du borde sluta gå i tihgts det ser intebra ut när du är gravid. dukommer förstöra dit liv om du föder ungen bara så du vet det

2013-04-21 @ 17:14:12
Postat av: Anonym

Juliette är ett ganska fint flicknamn.^^

2013-05-24 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0