-meandmylove-

Heej! nästan dagligen så är det folk som vill att jag ska blogga om hur jag mår och om graviditeten, hade känts lättare om ni ställdre några frågor som jag kunde svara på för jag har inte tid att vara kreativ, eller så har jag inte orken(a) haha.
iallafall så var jag på mödravårdcentralen för 1 vecka sedan, då sa dom att bebisen var 1 vecka äldre än vad jag först trodde och att jag kommer få den 1 vecka tidigare.. så det var ju oväntat! den 8 april så ska jag på ett till ultraljud och kolla om det är en pojke eller flicka :)
Idag så prövade jag att smörja in magen med en havandeskapsolja som ska göra så att man inte får bristningar när magen växer men den luktade ganska starkt och sved som fan.. speciellt på ärret från navelpiercingen. får väl testa med någon body butter ist :) 
:)):
vet inte vad jjag ska säga.. just nu så håller jag på att färga håret, gissa vilken fäärg? ;)


omg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0