-Munkviken-

Helluu! :)

I torsdags 9.00 så åkte jag och tjejgruppen till munkviken med 2 av våra lärare för att övernatta tills på fredagen, när vi kom dit så åt vi pastasallad till lunch och bara satt och pratade, sen när alla var klara så gick vi ut i skogen för att göra sammarbetsövningar som t.ex att alla tjejerna ska stå brevid varanra på en stock och sen så ska man försöka gå förbi varandra utan att ramla ner från stocken osv.. fast det vi gjore mest i skogen var typ att sitta och äta blåbär.. (a) när vi var klar med det så gick vi ner till standen tog av oss sockarna och doppade fötterna i havet. :) det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara men jag hade ingen stor lust att bada det har ju blivit höst nu.. sommaren var alldeles för kort iår. 
Vi åt tacobuffe till middag och snackade om allt mellan himmel och jord(a) haha, men iallafall senare på kvällen så såg vi filmen Devil som vi hade hyrt, jag har sett den förut och tycker att den är ganska långtråkig för att dom är i en hiss typ hela filmen.. men dom flesta tyckte den var bra :) så det kanske bara är jag som är för rastlös..(a) 


 efter vi hade sett klart den så såg vi på scary movie 4 som Henrietta hade tagit med :) 

sen så gick vi och la oss då var klockan ungefär 12.00 fast vi pratade ett tag och jag kunde inte sova så låg och lyssnade på musik typ halva natten ;p 

på morgonen efteråt när vi skulle äta frukost hände världens läskigaste grej! jag trodde att jag skulle dö utan att överdriva! hade plockat blåbär i en påse och när jag skulle hälla blåbär i min fil upptäcker jag en spindel som kryper runt bland blåbären!! jag fick panik och mitt hjärta dunkade så hårt att jag helt ärligt hade ont i hjärtat en låång stund efter.. sen så kom clara och mosade den fast då började jag tycka synd om spindeln..:( aja, det var väldigt läskigt iaf den var svart med typ ett grönt kors på ryggeen O.o 

jag hade kul där borta med tjejerna men det var skönt att komma hem igen! :)
kommer nog bilder från munkviken senare :)

aja nu ska jag se på breaking bad!(a)
harebässst! :D 

tog skolfotot i veckan också ;p
Pusshej//Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0