-DET HANDLAR OM ATT TRÄNA NÄR MAN INTE BORDE.-

hej! det finns folk som vill att ja ska skriva mera osvv, men ja har typ aldrig tiid eller så har jag tid men helt enkelt inte har något att skriva om. 

Idag är jag sjuk iallafall.. så  kan inte säga att jag inte har tid för det vore en lögn, har hur mycket tid som helst för guud så tråkigt det är att vara sjuk! men jag är ganska van för jag har typ världens sämsta imunförsvar dom säger att det är för att jag inte får i mig det jag behöver osv.. blablabla jag kommer fortfarande inte börja äta kött! :D det äre inte värt då är jag hellre sjuk flera gånger i månaden. 
sen en annan sak är att man känner sig alltid som tjockast när man är sjuk.. så då brukar jag vara en idiot och träna så jag blir ännu sjukare, det handlar ju om att ta det lugnt och vila upp sig men då ligger man ju och är deprimerad ist. aja för mycket klagomål! 
det bästa med att blogga eller ha en blogg det är ju att det är helt frivilligt att kolla in den, och det finns ju alltid hatare där ute som tycker att man suger. men då äre ju toppen för att det är ju bara att låta bli att kolla:):):)):) 
förhoppningsvis är jag frisk tills helgen! 
senare kanske jag gör ett vidio inlägg om vad jag tycker om folk som skriver på andra spåk så att man inte fattar någonting sen spammar för att man inte svarar, då är ju frågan om dom tycker att man ska söka efter översättning varje gång man ska svara? blir ju lite smådrygt:) 










hareebässt! :D 
pusshej//Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0