-Bättringsvägar-

Hej, känner mig bättre idag och det är ju härligt:). men iallafall! nu kommer vi till en sån där sak som tjejer verkligen plågas av! veeerkligen plåågas! jag tror nog att dom flesta tjejerna redan fattar vad jag menar..(a) 
SÅ om det är någon kille som läser så kan ni ju sluta läsa nuu för att det här kommer inte att vara något intressant.. eller något som ni kan ha hjälp av med andra ord;) aja annars så får det väl bli på egen risk! 
tänkte iaf ge 2 tips till alla tjejer där ute som har mensvärk! föör den smäärtan är inte att leka med..
Egentingen så är ju det enda som hjälper chocklad och massa värktabletter, men nu kommer jag till det bästa tipset utav alla om inte ens värktabletterna gör någon skillnad! och det är att lägga sig i ett varmt bad med duschen över magen! det funkar verkligen om man masserar magen och typ svanken med dushslangen! det är bästa tipset jag kan ge:) 

menmen idag så har jag skuttat runt och varit glad:) blir alltid så hyper när ja håller på att bli frisk! och jag älskar verkligen att dansa! spelar inte roll hur fult eller hur konstigt ja dansar känslan av att dansa är bara underbar, älskar känslan av att styras av musiken! ååh musik♥♥♥ 



har även sett hunger games idag, tyckte filmen var braa och den rekommenderas:)




harebäst! :D

pusshej//Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0