-VISA DIN GODHET-

heej alla! haha tittade statestiken för skojs skull även fast jag har slutat blogga, och då så såg jag att det är massa som följer min blogg varje dag även fast jag inte skriver något så därför ska jag börja skriva igen, veet att jag har sagt det många gånger och lovar inte att jag ska skriva varje dag men kommer göra det när jag har tid och lust  :) 
aja, 
iallafall :) idag så har jag inte gjort så mycket eller aa först på morgonen så var jag hos tandläkaren och jag hade inga hål alls :D den ni ;) är typ förvånad haha (a) sen så hämtade värdens bästa patricia mig på sjukhuset sen så drog vi till skolan och jag vart kallad kyckling.. jadu vet inte vars hon får allt ifrån..:] 

just nu så sitter jag och lyssnar på musik och bara tare lungt :) 

mitt löhår kom igår! :D påtal om ingenting..:] är typ beroende av att ha långt hår, tycker det är så fint men när jag beställer hårförlängning så skriker alltid min mamma : men duu har ju redan långt håååår!! haha jovisst jag har ganska långt hår MEN jag vill ha ännuu längre ;) det är inte bra nog (a) men kan hålla med om att det är dyrt och att efteråt så tänker jag bah : åhåhåååå skulle ha gjort något roligare för pengarna! kostar ju ändå 1000 kr. 

här kommer några bilder som patricia har fotat på mig! 
eller aa.. (jag har fotat några) men ni kommer fatta vilka ja meenar! 













nu ska jag fortsätta med att göra ingenting! (a) 
harebääst! :D 

pusshej//Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0