-THE SHOW GOES ON-

Godmorgon! 
hann inte skriva igår så skriver nu istället, slutade klockan 10.45 igår tror jag! tidigt varee iaf så sjukt skönt :) 
och då så hade jag inte mycket alls att göra så jag träffade Mio en liten stund på ålidhem å bara pratade och såå efter det så for jag till stan och träffade finaste Anton och medans vi gick runt och väntade på David så kom Anton på att han ville pierca ögonbrynet, trodde aldrig han skulle göra det ,men det gjorde han! och det vart sjuukt snyggt! :).
Klockan halv 6 tog vi bussen hem till mig och såg på machete,



sen såå gick jag och gjorde ett mysigt bubbelbad till mig själv medans Anton spelade LoL :) sen resten av kvällen så gjorde vi inte så mycket , bara tog det lugnt typ :) eller a... så vare inte riktigt för mamma kom och knacka på å skrek : Faaannnnyyy klockan är 00.30 du skulle ha blundat 23.00! så då fick vi stänga av musiken och försöka sova helt enkelt (a) *

.




nu ska jag göra mig iordning för skolan :)

harebääst!! :D

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: JENNIFER WASSERMANN

Det är en helt sjuk skillnad på dig snygging!!!!!!!!!!!!! :)

2012-03-28 @ 22:32:55
URL: http://jeenkoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0