-sommarlov-

Halloojj! :)

sååå grymt skönt med sommarlov! fast tycker att vi har väldigt otur med vädret.. 
Helgen är dock ganska tråkig, Anton är i göteborg och Patricia är i åsele.. yaaayyy, hade ingen lust att fara så får väl helt enkelt skylla mig själv. nu när jag har varit hemma (typ första fredagen/lördagen på länge) så har ja suttit och varit en soffpotatis och sett på massa filmer med mamma och spelat poker, men nuu efter middagen fick jag en känsla av att jag är så grymt lat! kan vara för att ja känner mig så mätt så att det känns som att magen kommer spricka, därför så bestämde jag mig för att fara ut och springa! 

kanske hörs senare om jag inte är däckad efter springturen ;) :]. 



första doppet:]



pusshej//Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0