-Only you can save me-

Heej, vet inte om jag ska säga "förlåt" men ja har inte skrivit något i helgen(a) har inte kännt att ja har haft den tiden osv.. för jag vet att det finns några där ute som uppskattar att jag skriver och gör inlägg på bloggen, men då kommer vi till det att jag vet inte vad jag ska skriva om.. för mitt liv går ju typ ut på att vara i skolan , vänner och vara  med anton kanske festar lite då och då också, men vad är egentingen intressant? vad vill ni att jag ska skriva eller prata om? skulle uppskatta om någon kunde kommentera vad jag ska hitta på/skriva om och så, annars lär jag ju tappa lusten att blogga, igen.. (a) så har ni några tips så kommentara det?:)
 
men iaf, min helg.. i fredags så var jag bara hemma och tog det lugnt såg på någon film och drack glögg med familjen.. fick bli lugnt för att jag fortfarande var väldigt förkyld efter febern. 
Vaknade dock vid 03.00 mitt i natten för att anton ringde mig och sa att han hade missat bussen till Vindeln så såklart fick han komma in och sova hos mig:) 
det var egentligen tänkt att han skulle komma på lördagen så jag skulle hinna bli riktigt frisk, fast det var en mysig överrasking så det gjorde ingenting. På lördagen (igår) så spelade vi Skipbo och gick lös på ett kortspel vi båda visade våran galna sida och tävlingsinstinkter:] korten är både sönderrivna och blodiga, haha! 
vart en sväng till maxi i snöstormen också men annars så har vi bara varit hemma och myst:). 
var ute med hunden Diva för inte så länge sedan och avslutade söndagskvällen med Solsidan!;d

Det var nog allt! nu ska jag ta ett bad sen krypa ner i sängen:) 
harebääst! 








Pusshej//Fanny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0