-VARFÖR ÄR DET SÅ, VEM KAN MAN LITA PÅ-

helluu! har varit sjuukt fullt upp den senaste tiden! oorkar inte ta upp allt för det står redan överallt på VK! tänk att jag suttit i ditt knä, gråtit för dig, för att jag är rädd om dig, sen gör du såhär? vi trodde vi kände dig, jag som alltid försökt finnas där. aja det är som det är.. 
förövrigt så har jag varit på dans idag, sen finns det inte så mycket mer att säga, har varit med patricia och julia, ultraljud på morgonen, sen vare typ allt (a) haha aja harebääst! 





</3 gråter av tanken, fuck vad vii kommer saakna dig! eller finns du ens kvar där inne? killen vi älskade.. så mycket frågor, men kommer jag någonsin få veta svaren?

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: daniella

är du gravid?

2012-04-28 @ 04:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0