-SVAR TILL EVA-

hej, du reagerade starkt på att jag skrev på min frågestund att jag förlorade oskulden när jag var 12, jag skulle fylla 13 men eftersom att jag fyller sent på året så hade jag inte gjort det än. jag gick i 7an och hade väääldigt dåligt självförtronde så tack för att du sa att jag var "NOT PRETTY!!" nog vet jag det... vart lite ledsen av det faktiskt för att det var en jobbig tid, och du som ska vara någons mamma på min skola... tycker jag att det var en väldigt onödig kommentar tänk om min mamma hade kallat din unge ful, vad hade du tyckt då? jag hade sjukt dåligt självförtroende men sen så träffade jag en kille som "lyste upp min värd" och gjorde mig verkligen sjuukt glad, han sa att jag var söt och fin, och jag var jättekär i honom, det var min första kärlek.. haha gubbe i din ålder? ursäkta..? han var typ 1 år äldre än mig.. aja nu vet du det.



så här såg jag ut. hade väldigt mycket smink runt ögonen och det störde sig många på. 
inte värdens finaste, men som sagt jag har förändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0