Lite försenat, men bättre sent än aldrig?^^ / oj vilket fakeskratt där ett tag.

Heeeej:)! nu kommer ett lite försenat vidioinlägg från i helgen(A)
jag bryr mig inte om folk tycker att jag är omogen och sånt för fatta vilken tråk kärring man skulle vara om man inte var lite sådär omogen ibland. en liten fråga bara, tycker inte ni/du att jag ska få vara mig själv? låt mig bara vara det(A) det blir nog bäst så. Snälla va alltid er själv! och va den ni vill vara:)



btw! VAFAN GÖR JAG MED MITT HÅR!? ahahah GUD SÅ STÖRANDE^^ måste låta mitt hår vara, håller på med det utan att ens märka att jag gör det :(.




aja nu ska ja dra haareebässst:D!

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Jag :)

Om du har pojkvän kan du ju va med han om du har tråkigt? haha

2011-07-31 @ 00:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0