hej ;D

just nu så sitter jag här och är väldigt trött och har ont i fötterna och fryser^^ har just kommit hem från stan...(A) först så var jag och patricia på skolan sen  så drog vi till stan och käkade sen kollade vi på skor och kläder och pattis köpte faktiskt ett par as snygga skor:DDD så de va niiice;) sen efter ett tag så skulle hon hem och då va ja med emilia och vi bah chillade ett tag på stan typ sen drog vi hem till henne och åt pannkaka:D haha:) efter de så for vi till stan igen sen gick vi till teg och solade solarium på suntan :D fett skköönt! men när vi hade kommit tillbaka till stan igen så upptäckte jag att min buss inte gick förns halv 11!! :( så jag fick vänta på stan i typ en ttimme... menmen(A) JUSTE! hahaha ja köpte en mascara och blond hårfärg för ja ska färja utväxten och övriiga håret lite ljusare ;D ^^ hihiih snart ska jag nog sova för ja är jättetrött och mår aas dåligt :( don`t know why^^ bara e sååå.. blev väll sjuk i kyylan (A)

PS: PATRICIA SKA OPERERA SINA HALSMANDLAR IMORRON! SÅ ALLA FÅR SITTA DÄR HEMMA OCH ÖNSKA HENNE LYCKA TILL TYKCER JAG! ^^



men nu ska ja drra;Dharrrebäääst;)

pusshej//Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0