GLAD ALLA HJÄRTANS DAG(L)

idag ärre juu alla hjärtans dag:) ihih å min bror har namnsdag:D "valentin" men nu är ja astrött så ska bah snabbt berätta min dag, först vart ja utelåst :] hihi för att min pappa glömde att lägga nyckeln när han drog till östersund så ja fór till stan och gick upp på mammas jobb och hämtade nyckeln sen så gick ja å mamma till nail design och kollade, klockan var 12 å ja hade inte sluta skolan men ja tvungen å hämta nycklen för mamma jobba sent, å ja ville göra fransk manikyr så ja fick en tid klockan 1 och vill höll på ända till 4 så de tog 3 timmar:O ganska långtråkigt men de gick bra... å dom här naglarna kommer inte lossna men efter ungefär 5 veckor så har ju nageln fått en utväxt så då måste man fylla på igen..:) aja sen klockan 5 så hade jag dans, efter dansen så va ja med världens bästa rickard:*haha.. aja(A) men nu ska ja dra harebääst:D





*hoppas verkligen att alla har haft en underbar dag:D

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: alexandra,<3

HAHAHAHAHHAHAHAH,sööt:]

jag tänkte egentligen ge dom till min pv,men jag blev så sugen (på dansen) :]<3

2011-02-16 @ 19:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0