FYYFAAN!!!1!! SÅ JÄVLA LESS PÅ ATT VARA SJUK!

ååh jag är så jäävla less på att vara sjuk! vafan händer med mig egentligen?! okej ja har pms nu också för ja har mensvärk som faan! ngn måste komma och massera min mage nu! ^^ hahah närå men jag är typ sjuk/ mår illa heeela fucking tiden!
så nu är jag och min familj less! så nu har pappa åkt och köpt vitaminer och sånt till mig för typ 600 kroner! om inte ja får bättre imunförsvar nu så vet ja inte vad ja gör.

 Denna kosta : 399 alltså 400 kroner!

 och den hära kosta : 150 kroner.



 och dom där kostar väll typ bara 20 kroner? styck alltså.

 tillsammans blir det : 590 kroner.

hoppas verkligen att det hjäälper!:)

 

justee! glömm inte frågestunden här nedanför!:D fråga vad som helst;) svarar på allt.

men nu ska ja dra harebääst;D

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: melicia och julanda

till frågestunden:



1. Är det sant att du har varit gravid?

2. Vad går du i för dans?

3. Vem är Rickard?

4. Favoritämne i skolan?



lite random frågor från två smått coola göörls (a)

2011-02-19 @ 20:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0