ÅÅÅH JAG HAR DAMP, TRÅÅÅK;( heheh.

hejsan allihooopa!;d jag har väldigt tråkigt som vanligt typ? xD hahah. men har ganska nyss sett på melodifestivalen med mamma och pappa, men ja tyckte alla va rätt kassa om ja ska vara helt ärlig... höhö nämen nu sitter jag här med hårfärj i huvet:( sviiider som faaaaan!! jag håller på att göra min utväxt där bak för att ja orkade bara göra den fram förra gången xD hahaha! aja men nu ska ja snart gå å tvätta ur färjen så måste dra.. harebäääst;D











jag och patricia är som ying och yang :] eler hure stavas ^^



ehheh bara osminkadee vidioinlägg nu för tiden.

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså man se ju att du ha smink? iaf mascara

2011-02-11 @ 17:46:48
Postat av: julia

lägg ut din spotifylista om du har nån.. :dddd

2011-03-19 @ 00:15:19
URL: http://juliajurvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0