-OM DU BARA KUNDE SE-

helvetteeee!!!!!! ! HADE SKRIVIT VÄRSTA LÅNGA INLÄGGET OSSÅ FÖRSVANN DET!!!!!! :S aja får väl börja om igen!!!khgdsubdöwksköqdkiewsiu..

aja HEj! :D det började med att jjag vaknade,... höööhööh jätte intressant... sen så skulle jjag skära upp en tomat då råkade jag cutta upp mitt finger hehe jag missade tomaten.. dunkar som fan nu alltså :( hela mitt finger har ju svullnat upp så nu ser den typ ut som en tomat.. heh. åååh så damp jag har ! :@ allt går åt helvette för mig har alltid otur! aja.

♥ Jag fattar inte varför han inte ser det... :( jag har förändrats jag har blivit den han ville att jag skulle vara! först så sa han att jag inte kunde lita på honom, jag kan verkligen lita på honom nu! sen så sa han att han inte fick bry sig om mig, och nu vill jag verkligen att han ska bry sig om mig osv... sen sa han att det typ bara var han som kämpade hela tiden, visst kanske var sant då? men nu skulle jag göra exakt allt för dig och om jag bara fick chansen så skulle jag kämpa för dig tills jag dör Rickard! jag cyklade till dig mitt i natten bara för att jag ville visa att jag kunde "kämpa" eller göra ngt för den jag älskar men jag berättade aldrig att jag cyklade till dig för att försöka bevisa det... sen så drog jag ut ett foto på dig och mig och satte det på väggen när du skulle komma för att jag ville verkligen att du skullle se på den där bilden som jag gör och sakna osss... :(  du sa att Patricia la sig i hela tiden hon har lämnat mig så vi är inte ens vänner längre, så jag menar jag har förändrats men nu vet jag snart inte vad jag ska göra längre... alla säger åt mig att glömma dig men det är så jävla svårt för jag vill bara ha dig tillbaka :( fast jag har ju fattat att du inte vill ha mig längre så jag måste väl försöka snart. aja älskar dig mest av allt, tack för mig. ♥





<--- bilden ja har på väggen :(

aja harebäst.

pusshej//Fanny♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är jävligt fel att du bara tänker på Rickard och inte Patricia hon är trots allt din bästavän

2011-08-19 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0