FUCK OFF ERA SMÅ FITTOR!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt!

2010-11-12 @ 15:49:18
Postat av: Farre

Känner inte fanny men najjs bff



btw najjs tröja :)

2010-11-12 @ 16:08:11
Postat av: j

fanny är värden finsate säger ja ba!<3

2010-11-12 @ 17:08:06
Postat av: Anonym

åhåhåhåhåhå, du är så jävla pinsam gumman!

du borde ba inse vafan du håller på me, åh, aldrig skrattat såhär mke i hela mitt liv, HAHAHAhAHAHAHAHA.

2010-11-13 @ 17:07:02
Postat av: Anonym

fanny är fin, omtänksam, snäll, underbar, snackar inte skit som vissa ANDRA!, asså jag blir sjukt jävla arg. Ni knr innte ens henne, det är ju ni som trackar fanny som är jävla fjortisar för fjortisar trackar folk och det gör fan inte fanny!.

2010-11-13 @ 18:20:45
Postat av: Anonym

Hej Jävla fitter som sitter o snackar skit om Fanny hon är fan snäll,söt OCH ingen jävla FJORTIS som vissa andra jag blir fan jävligt förbannad när jag hör & ser sånna här jävla idiotiska komentarer VÄX UPP FÖR I HELVETTE & Pattis har helt jävla rätt,

och får jag reda på vem det är som snackar skit om Fanny DÅ FÅR NI OXÅ MED MIG O GÖRA OCH DET MENAR JAG !! ta åt er det ! MVH:R

2010-11-13 @ 22:12:26
Postat av: Anonym

Spelar det ens någon roll hur hon ser ut eller hur man klär sig? Om ni ska klaga på någon, så gnäll då för fan på typ... kungen eller någon annan. Värt att kasta bort tid att sitta och skriva tråkiga kommentarer om hur ful man tkr en person är. Väx upp förfan, skitungar! T__T

2010-11-17 @ 10:04:22
Postat av: Anonym

Så jävla fult, vem tror du blir rädd över att du säger att om man snackar skit om fanny får man automatiskt ngt att göra med dig? Du leker så jävla mycket, väx upp fan!

2010-11-21 @ 20:42:29
Postat av: Anonym

sluta snacka som en gangster, du e fan från sverige, men nejnej hon e ingen fjortis hon kan bara inte gå in på mcdonalds för att ljuset gör henne så jävla osnygg!

2010-11-26 @ 17:01:32
Postat av: Anonym

sluta snacka som en gangster, du e fan från sverige, men nejnej hon e ingen fjortis hon kan bara inte gå in på mcdonalds för att ljuset gör henne så jävla osnygg!

2010-11-26 @ 17:02:52
Postat av: Anonym

ingen blir rädd för dig gumman, och om du bryr dig om henne så mycket, ändra henne förfan, hon har allt en fjortis ska ha vill ha och är.

ps. sluta säga jävla i varje mening

2010-11-29 @ 20:41:59
Postat av: En som bryr sig och vet sanningen

Alla ni som skriver saker om fanny , kan ni inte bara fuck off och lyssna nu , okej? Jag har nog känt Fanny längst av alla här, så låt mig berätta vem hon är sitt bara tysta och läs detta så ska ni få reda på vem den riktiga Fanny Nyström är. Hon är den där tjejen med glimten i ögat, hon sprider glädje, sjukt rolig och härlig tjej, det händer alltid nått roligt runt omkring hon. En som man vill ha i närheten , en som är så jäkla grym utan att hon vet om det. Hon hade kanske dåligt själv förtroende men liksom vem har inte det nån gång i livet? Men vissa förvärrar såna där perioder för andra personer, ord tar år att läka. Det gjorde hon osäker i sig själv, hon försökte leta efter sig själv men aldrig riktigt hittat sig själv som den underbara tjej hon är , senare med åren fick hon en rkt snygg kropp (som hon egentligen alltid har haft bara inte accepterat den , för det är riktig skönhet, acceptera sig själv som man är och älskar det) sen då så om jag har rätt så är hon en person som jag , vi tror inte på att vi är fina vi måste få höra det om och om igen, för att kunna säga till sig själv shit vad snygg jag är. Och Fanny är en sån person som verkligen ska ta sig en titt i spegeln , hon är sjukt underbart fin, och nu snackar vi inte bara på utsidan utan även insidan , hon har kanske sårat folk men det är bara en försvars mur för att inte era ord eller ni ska skada hon . Och hon behöver inte alltid få det bekräftat utan bara lita på sig själv. Hon har byggt upp en försvars mur för att dölja sin självkänsla , så igentligen alla ord ni säger till hon sårar ordentligt. Ett tips Fanny , på vägen till att få självförtronde är att från början bli accepterad , och att folk inser att du är guld värd , PRECIS som du är. Sen kan du göra hur du vill. Men ett tips är , sminka inte så mycket runt ögorna , och ha bara en lätt sminkning och ta bort muren så ska du se att allt löser sig. du blir behandlad som den personen som du borde bli behandlad som , en ÄNGEL . För det är precis vad du är fanny en ÄNGEL~~



hoppas ni idioter tog åt er som inte känner Fanny och kallar hon dumma saker, gå fram och prata med hon istället och låtsas som att ni inte känner hon och lär känna hon på nytt och lär känna den riktiga Fanny Nyström



Det här är hur jag skulle beskriva Fanny med ord, Ni andra och kanske till och med Fanny skulle vilja berätta på ett annat sätt , men testa att se det från min synvinkel och ge henne en ny chans om ni är en av dom som skriver dåliga saker till hon.



Fanny du klarar allt , du är underbar glöm aldrig det , Everything will be alright <3

2010-12-07 @ 16:25:32
Postat av: arcema:)

knr inte fanny

men hon e så grymt fin

varkar jätte snäll hon e söt

hon verkar sjukt kul å va med

grymt bra sagt pattisss

Asså jag blir så jävla sur när folk säger så

jag läste hennes blogg varje dag typ

men sen sluta hon blogga och jag visste inte varför men nu vet fan vilka omogna fittor som lägger sin tid att skriva dumma komentarer...

BITCHEEESSS

2010-12-24 @ 19:22:48
URL: http://neverrmindd.blogg.se/
Postat av: emmis

hahahahha jag älskar den där anonyma kommentaren som är typ en hel uppsats...tror inte folk bryr sig ändå. jag gör inte det i alla fall:D

2010-12-29 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0