Tjeenis;P

tjaah bloggen :P
asså jag orkar inte skriiiva xD nää men ba dryygt men jag ska ändå försöka skriva lite ibland :P
igår va jag först med pattis sen kom niklas och va med oss sen när pattis skulle dra så gick jag å niklas ner till kajjen.. å ja försökte putta ner han...xD buuusigt Fanny.. nämen de gick inte så bra iallafall :o de slutade typ med att jag nästan föll i :O aja sen gick vi iväg och tog bussen hem till mej:) osså typ somna niklas å ja va oxå trött så då somna ja oxå (A) å idag har ja inte gjort så mke niklas for nyss hem till nordmaling :) nu idag funderar jag på att ta cykeln å cykla till älsklingen pattis:] men ja kan typ´inte vägen men hon sa ba att man skulle köra rakt fram:] känns ganska långt iaf..(A) juste tappa mina roosa brilloor igår i vattnet :O:O:O inte okej dom ba for iväg med strömmen ;( paain..
aja får väll köpa nyadå :P men nu orkar ja inte skriva mer harebässt:)!

pusshej //Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0