Mitt loov;)<3

hellluu :)

- jag har inte skrivit på jätte länge javet men de e för att jah har haft så fullt upp eller bara inte orkat.. (a)

jahapp på lovet har jag mest chillat och varit med kompisar eller mest med pattis' vii har både bråkat och haft kuul men jag älskar min bbbyy så jag förlåter henne aldtid:]<3
vi har varit mycke på ch och stan men har även varit hemma hos pattis;D
jag firade nyyår hos pattis och de va fett chill vi smällde raketer och va ute på en isplan där jag va tvungen å ramla sååklart :] hahah,¨där vid isplanen så finns de en liten bod som e ``vååran´´ haha nämen där brukar vi sitta och snacka om killar och livet helt enkelt :]]]
och juuste sen kom ksenia från norrköping först så träffa vi henne en stund vid wilma sen så gick vi till maxi tsm men då hann jag inte träffa henne så mycke men någon dag efter va jag med klara och då kom joel och ksenia hem till mig vi såg först på film sen for vi på stan för där skulle jag träffa pattis. Jag och pattis skulle på bio så dåå for ksenia till jannike de va jättekul att träffa henne efter så lång tid,

men iaf filmen jag å pattis såg på va new moon asså den va egentligen inte jättebra men jacobs mage gjorde den bättre (aaa)  men iallafall när vi kom hem så sov pattis hos mig de va ju som nice..:)

jaja skit samma orkar inte berätta allt som hänt men lovet har varit jättebra när de va som bäst men riktigt dåligt när de va dåligt xD (aa)

Idag har jag också varit men pattis hon sov över hos mig igår körde vi klädpoker med benn och josefxD heheh typ kul xD sen så va ja tvungen å sova för att jag skulle till doktorn dagen efter asså idag , jag åkte dit för att jag skulle lämna blod och ta prover för att jag mår ofta dåligt..
hahah men nu ska jag draaaa hare bäst!!:D<3

pusshej//Fanny♥








 Jacob ä inte fuuul villjalova!!:D


Kommentarer
Postat av: super_killen

vad är det ni dricker

2010-01-14 @ 15:11:06
Postat av: sophia&Jullis : )

vAD DRICKER NI?!!!!!!!!!!!

2010-04-18 @ 01:23:15
URL: http://coolsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0