HEY;d

nu blev de en gammal bild för ja hade den på datan å orkade inte göra en ny men iallafall nu tänker ja berätta (5 saker  ni kanske inte visste om mig)

1. jag gör saker utan att tänka, tex : ibland skriker om jag springer över en väg och tror att jag ska bli överkörd sen frågar jag mig själv bah :VAFAAN SKREK JA FÖÖR!? FYYFAN VA PINSAM JA ÄR!! så de måste ja sluta me!

2. jag pratar/gråter eller  sjunger i sömnen.

3. jag saknar mina klasskompisar som jag glidit ifrån jättemke utan att erkänna de.

4. jag skriver låtar och sjunger väldigt mke när jag är hemma ^^

5. jag ÄLSKAR actionfilmer ^^

okej de här var typ världens tråkigaste saker att veta om mig men jag har veerkligen tråkigt!

aja nu ska ja dra harrebäääst!:D

pusshej// Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0