tjuu<3

♥hejj alla söta! <3
nu är jag jätte glad för att jag är friiiisk :) ♥
men idag har jag inte gjort så mycke , först när jag vakna så åkte vi till min kusin sussi för att vi skulle lämna några saker sen sa mamma att hon trodde att de va loppis och då ville hon gå på de fast de va inge loppis så vi åkte hem igen... sen har jag typ bara trååkat och chattat och sånt.. jag orkar fan inte ringa ngn kompis känner mig tröööööttt som faan så paalllar typ inte ;p men nu ska jah snart säga heejdååå till pappii för att han ska fara tillbaka till östersund och jobba.. fettt drygt då har vi ingen bil plus att han tar me albin asså min hund :( <3
menmen nu ska jag gå och säga hejdÅ till pappa, hare bäsT!<3

pusshej//Fanny♥

<<----- outfit<3

Kommentarer
Postat av: Anders Jonsson

Helt otroligt fin outfit :)



Jag är säkert för gammal för dig, men skulle du vilja chatta kan du adda mig på [email protected] :)

2009-09-08 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0