<33

heej alla som inte dissar<3
idag va ja ju först på skolan men sen efter skolan åkte jag och pattis till stan för att pattis skulle fixa cigg..
menmen sen så köpte vi varsin toning för att vi skulle tona håret..
vi tog bruunt<3 eller pattis tog lite ljusare än mig för att mitt blev typ svart :]
men I PROMISE! pattis blev feeettt snygg!<3
hiih kommer faktiskt bild på när pattis har en påse på skallen för att man e ju tvungen att vänta i 30-40 min men hahaha vi hade i färgen i typ 60 min ;p men de gick ju så bra ändå<3
pattis skulle egentligen sova hos mig inatt men de fick hon inte för sin mamma så hon åkte hem efter middan..
sen va jag med bäver och brorsan haha fett FAAIIL att vara med sin brorsa menmen.. ;p<3
nu ska jag dra hare bäsT!<3

pusshej//Fanny♥

<-------- sööööt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0