tju madafa**a!<3

hejjj blogggen!
Idag så får ni juuh ta oh säga grattis till mig för att jag fylller ååår! :)<3
jag har typ utegångsförbjud osså får jag inte vara med pattis för en grej.. men iallafall jah ska bara vara hemma och tare lungt med min kompis Judith :)
jag har fått massa saaker men orkar inte säga alla men nååårA säger jag :)
'
♦ Jaah har fåttt en platttång som kosta (vet inte ;p ) :)
♦ Jag har fått en adidaströja som kosta 700 kr  :)
♦ Jag har fått en piercing till näsan som kosta 200 kr :)
♦ Jag har fått presentkort på HM , 500 kr :)

Hhaah orkar inte skriva allt jag har fått så de får räcka ;]

aja nu sitter min kompis häär och har trååkigt såå nu måste jag kiilaa :)

pusshej// Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!!!! du e bäst.

2009-12-15 @ 19:26:23
Postat av: Emma

Grattis i efterskott sötis!:)

2009-12-16 @ 19:00:15
URL: http://eemmaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

slutat bloggAA ??

2009-12-20 @ 15:10:51
Postat av: linny

Tack detsamma, det värmer verkligen!

Jo, har funderar ganska mycket kring videoinlägg, och som det ser ut nu så kommer det komma ett om bara några dagar, så håll utkik!:)

2009-12-22 @ 19:19:45
URL: http://bbubblegum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0