heeiii<3

heej igen bloggen <3
idag så var de först skola fett brygt att gå upp tidigt men de va ganska chill på skolan vi gjorde inte så mycke och så menmen efter skolan va jag med klara och pattis va fett nice vi fick skjuss till pattis sen cycklade vi hem till mig :)<3
när vi hade kommit till åhlidhem så hitta vi en cyckel som vi målade rosa och massa andra färger feeetttt nice jag blev kääääär i den cyckeln och de blev dom också så att vi har den ihop :)<3
men faan mamma och pappa säger att vi MÅSTE lämna den hos polisen :( :( men vi ser ju hur de blir med den saken..
annars kommer jag gömma den hihhi <3
men hare bäsT ska snart sova :( skola imorron youknoow :(

pusshej/Fanny<3

Kommentarer
Postat av: öööh ska man skriva sitt namn här?

Haha nice :) ofta dom måste ta den ;(

2009-08-21 @ 18:30:26
Postat av: MUHAHAHA

kääner di mej

2009-08-26 @ 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0