<33

hej igen bloggen<3
idag har jag varit med klara :)<3 då vi vaknade så gjorde vi lunch :) pasta med någon sås de va faktiskt gott :)
haha tycker jag iallafall vet ju inte vad klara tycker , menmen sen så for vi till strömpilen och chillade :)
när klockan typ va 5 så åkte vi hem för att klara skulle på träning..<3
när klara hade åkt hem skulle jag se på en film och då råka jag tappa ett armband bland filmerna haha kommer faktiskt bild när jag letar efter den :)<3
asså åååhh :( imorron är de skola jag pallar verkligen inte jag som brukar sova till 2...
men nu ska jag dra och duscha hare bäsT!<3

pusshej/Fannyletar efter armbandet :)<----- haha letar efter mitt armband...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0